دانش اس ام اس ماركتينگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 20
دیروز : 3
افراد آنلاین : 2
همه : 336
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

مطمئناً اگر صاحب كسب و كار هستيد، دغدغه اصلي شما هميشه جذب مشتري است و به تمام سفرهاي سخت آن فكر كرده ايد. اما شايد شما فراموش كرده ايد، يا حداقل يك مسير ساده و ارزان را انتخاب كرده ايد! البته ما با شما موافقيم زيرا برخي با سوء استفاده از آن و دست كم گرفتن تاثير آن طرز فكر شما را تغيير داده اند، اما امروز مي خواهيم با دلايلي به شما ثابت كنيم كه هر شركتي براي تقويت موقعيت خود در برابر رقبا و ارتباط آسان با آن به پنل پيامكي نياز دارد. مشتريان يك سامانه تخصصي پيام كوتاه نه تنها شما را قادر مي سازد تا مشتريان جديدي را به صورت هدفمند به دست آوريد، بلكه با امكان ارتباط با مشتريان خود و بهره مندي از خريدهاي تكراري آنها با ارسال به موقع تخفيف ها و آفرها، رفتار كنيد. اراده. البته اين گزينه نه تنها به نفع شركت هاست، بلكه از كاركردهاي پنل پيامك مانند يادآوري بيمه و پرداخت اقساط نيز بهره مند بوده و از آن استقبال مي كند.

 

امكان دسترسي به مخاطبين هدف و تبديل آنها به مشتري
عملكردهايي در پنل پيامك وجود دارد كه به شركت ها كمك مي كند تا به طور دقيق به مخاطبان هدف خود دست يابند. اين امكان با ابزارهاي مختلف بازاريابي كمي متفاوت است، اما مدلي كه سيستم پيامك براي تفكيك مخاطبان هدف انتخاب مي‌كند بر اساس شماره تلفن همراه، كد پستي و كارت است. اين دسته به ويژه براي جذب مشتري از مشاغل سنتي و محلي مفيد است. راه هاي مختلفي براي دستيابي به مخاطب هدف از طريق پنل پيامك وجود دارد كه به برخي از آنها اشاره مي كنيم.

ارسال پيامك با كد پستي
عليرغم وجود پايگاه گسترده كدپستي در سامانه پيامكي، نيازي به اطلاع از اين حوزه نيست و كافي است براي ارسال پيامك به شماره تلفن هاي اين منطقه، كدپستي منطقه مورد نظر خود را از طريق نقشه كدپستي در سامانه وارد كنيد. . براي اطلاعات بيشتر در مورد اين نوع تحويل به صفحه پيامك ارسال كد پستي مراجعه كنيد.

ارسال پيامك از كارت
در پنل اس ام اس امكان ارسال پيامك تبليغاتي انبوه به گوگل مپ (گوگل مپ) وجود دارد و مي توانيد از طريق گوگل مپ منطقه مورد نظر را انتخاب و براي آن پيامك ارسال كنيد.

ارسال پيامك بر اساس سن و جنسيت
سن و جنسيت دو عامل بسيار مهم در تعيين هدف مخاطبان كسب و كار هستند و اگر هر يك از آنها به درستي انتخاب نشود، تبليغ نتيجه درستي نخواهد داشت. آرايشگري را تصور كنيد كه نيمي از پيامك هاي خود را براي خانم ها مي فرستاد يا برعكس! با تعيين اين دو عملكرد در مخاطبين خود و پياده سازي آن ها در سيستم مي توانيد يك تبليغ هدفمند راه اندازي كنيد. براي معرفي سالن زيبايي خود به خانم هاي جواني كه مراقب زيبايي و ظاهر خود هستند پيامك دهيد. شما موفق تر از ارسال پيامك به همه زنان خواهيد بود. براي آشنايي با اين امكان به صفحه ارسال پيامك روي كارت مراجعه كنيد.

به بانك شماره اصناف پيامك ارسال كنيد
اگر مخاطبان كسب و كار شما با افراد عادي، مشاغل و ساير حرفه ها همزيستي داشته باشند، اين بهترين فرصت شماست. مي‌توانيد از بانك شماره تلفن صنف براي ارسال پيامك به همكاراني كه مي‌دانيد گيرندگان محصولات و خدمات شما هستند، استفاده كنيد. بانك شماره هاي صنفي در سامانه پيامكي كاملاً به روز بوده و مرتباً به روز مي شود، بنابراين نگران قديمي يا نادرست بودن شماره ها نباشيد.

شماره تماس مشتريان را ذخيره كنيد و به طور موثر با آنها ارتباط برقرار كنيد
امكان ذخيره شماره تلفن مشتري در سامانه پيامك علاوه بر عملكرد CRM به برقراري ارتباط منظم و هماهنگ با مشتريان و ارسال تعداد زيادي پيام به صورت هوشمند و خودكار كمك مي كند.

مشتريان را با دفترچه تلفن اختصاصي گروه بندي كنيد
اين قابليت در سامانه پيامكي وجود دارد كه به شما اين امكان را مي دهد تا مشتريان خود را به گروه هاي مختلف تقسيم كنيد تا با توجه به نوع آن گروه به هر گروه پيامك ارسال كنيد. در اعلان‌هاي مختلف مشتريان، ممكن است فقط لازم باشد محصولات جديد خود را به مشتريان بالقوه يا VIP اعلام كنيد.

گهگاه به صورت خودكار تبريك مي گويند
تبريك به مشتريان در اين مناسبت مي تواند كمك بزرگي در ايجاد روابط مشتري و شركت باشد. اما اگر به طور سيستماتيك و خودكار انجام نشود تقريباً غيرممكن است. در پنل پيامك عملكردي وجود دارد كه به محض تنظيم داده و تعيين تاريخ تكرار آن، پيامك به صورت خودكار براي مشتري ارسال مي شود.

پرداخت اقساط و يادآوري بيمه و همچنين تمديد حساب
اين عملكرد در سامانه پيامكي مانند تبريك هاي گاه به گاه خودكار و با تنظيم اقساط يا مدت بيمه يك بار، ماهانه يا سالانه كار مي كند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۰۲:۴۵ ] [ نازنين بيات ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب