دانش اس ام اس ماركتينگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 23
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 339
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

دنياي تبليغات در فضاي آنلاين دائماً در حال دگرگوني است. از طراحي الگوريتم­هاي جستجوي پيشرفته، معرفي فناوري­هاي جديد، تغييرات در روند بازار­ تا تحول درعلايق مشتري­ها مواردي هستند كه در زمينه تبليغات در فضاي آنلاين مورد توجه هستند. همواره اتفاق جديدي در حال رخ دادن است و اين ويژگي اصلي دنياي تبليغات است. بنابراين در چنين شرايطي رسيدن به نتياج مطلوب با تكيه بر روش­هاي قديمي غيرممكن است. اگر مي­خواهيد همواره در زمنيه تبليغات در فضاي آنلاين پيشگام باشيد و بهترين راهبردها را براي تبليغ كسب و كار خود به كار ببريد.

ضروري است كه به طور مداوم روش­هاي مختلف را بررسي و آزمايش كنيد و به نتايج اين بررسي­ها توجه ويژه داشته باشيد، در اين صورت است كه مي­توانيد براي كسب و كار خود بهترين كمپين تبليغاتي را پياده­ سازي كنيد.

براي اين كه از توانايي ارتباط خود با مخاطب هدف و موفقيت يك راهبرد تبليغاتي اطمينان حاصل كنيد، نياز است كه در تبليغات در فضاي آنلاين سرمايه­ گذاري كنيد. پشتيباني آنلاين از انواع كمپين­هاي تبليغاتي باعث مي­شود كه صاحبان هر كسب و كاري تمايل داشته باشند اثري از خود در دنياي ديجيتال به جاي گذارند. اما فوايد اين راهبردها چيست ؟

كم ­هزينه بودن

هزينه اجراي يك كمپين تبليغاتي آنلاين در مقايسه با انواع ديگر تبليغات بسيار ناچيز است و بازدهي بيشتري دارد.با توجه به اين كه هدفگذاري در فضاي آنلاين دقيق ميباشد، تبليغات آنلاين دقيق تر انجام شده و باعث ميشود كه هزينه كمتري براي تبليغ كردن نياز داشته باشيم.

دسته ­بندي(Segmentation)

قابليت اينترنت براي دسترسي به مخاطب طبق دسته ­بندي­هاي مختلف مانند سن، علايق، جنسيت و يا شرايط اجتماعي و اقتصادي يك امكان بي­نظير است. براي پيدا كردن مخاطبان به شكل كاملاً دقيق كافي است يك كمپين تبليغاتي با توجه به ويژگي­هاي افراد مورد نظرتان اجرا كنيد.

اثرگذاري

علاوه بر اين كه اينترنت در دسته بندي بازار (Market Segmentation) نقش بسزايي دارد، چندرسانه­اي بودن آن باعث مي­شود كه در زمان مناسب بهترين اثر را بر روي مخاطب هدف بگذارد.

قابليت اندازه ­گيري

به لطف ابزارهايي كه در اينترنت وجود دارند، مي­توان نحوه عملكرد يك كمپين تبليغاتي آنلاين را به راحتي مورد بررسي قرار داد. تفاوت ابزارهاي جديد با روش­هاي قديمي­ تر اين است كه در روش­هاي قديمي نتايج به دست آمده حاصل تخمين بودند يا اين كه از بررسي بخش كوچكي از مخاطبان بدست مي­آمدند اما امروزه اين ابزارها به قدري دقيق هستند كه از آن­ها مي­توان براي سنجش لحظه به لحظه و دقيق ميزان عملكرد كمپين تبليغاتي خود بهره برد.

ذخيره زمان

اگرچه تبليغات در فضاي آنلاين و آفلاين هر دو براي به ثمر رسيدن به گذشت زمان نياز دارند، براي اجراي كمپين تبليغاتي آنلاين به زمان بسيار كمتري نياز است. در عرض چند دقيقه مي­توانيد تبليغات خود را در بخش­هاي مختلف اينترنت مانند شبكه­هاي اجتماعي منتشر كنيد و تبليغات خود را در معرض ديد مردم قرار دهيد.

انعطاف­ پذيري

يكي از ويژگي­هاي متمايزكننده تبليغات در فضاي آنلاين انعطاف پذير­بودن آن است. مي­توانيد از هر تركيبي از متن، عكس و ويديو استفاده كنيد تا بتوانيد در هر زماني از روز به مخاطب هدف دسترسي داشته باشيد و با آن­ها ارتباط برقرار كنيد. اگر در محل مناسب و در زمان مناسب تبليغ خود را نشر دهيد در­هاي زيادي به روي شما باز مي­شوند.

ارتباط با كاربران

اينترنت اين امكان را در اختيار كسب و كار­ها قرار مي­دهد تا بتوانند با مردم ارتباط مستقيم برقرار كنند. در مقايسه با روش­هاي ديگر برقراي ارتباط، اين روش باعث مي­شود تا صداي كاربران به آساني و در زمان مناسب شنيده شود. بنابراين مي­توان از علايق و نظرات و پيشنهادات مردم براي بهبود كسب و كار خود بهره­مند شد. اگرچه فراهم آوردن چنين زمينه­اي نيازمند هزينه و امكانات است اما مزاياي آن بسيار زياد است .

 

 

 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۲۳:۵۳ ] [ نازنين بيات ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب