دانش اس ام اس ماركتينگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 17
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 333
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

يك رابطه صميمي فقط از طريق تعامل و دوستي ايجاد مي شود. به رابطه خود با دوستانتان فكر كنيد. روز به روز دور مي شويد و اين رابطه فراموش مي شود. رابطه بين مشتريان و صاحبان مشاغل يكسان است. بعد از جذب مشتري، بزرگترين تلاش يك كيت ارتباط موثر با مشتري و جلب رضايت اوست. اگر اين ارتباط برنامه ريزي شده و حرفه اي باشد، مي تواند مشتري راضي و وفاداري ايجاد كند كه براي مجموعه بسيار ارزشمند است.

زيرا اين مشتري با اطمينان و بدون ترديد خدمات را خريداري و استفاده مي كند. همانطور كه جذب مشتري جديد براي رشد و فروش آينده مهم است، حفظ مشتري فعلي نيز مهم است. زيرا هزينه جذب مشتري جديد 5 برابر حفظ مشتري قديمي است. اين در حالي است كه در برخي مناسبت ها مانند نوروز، پتانسيل ارتباط با مشتريان بسيار بالاست. در اينجا چند نكته عالي وجود دارد كه به شما كمك مي كند از شغل نوروزي خود بيشترين بهره را ببريد.
ارسال هداياي تبليغاتي

خريد هديه و تعطيلات نه تنها بهترين انتخاب براي خانواده و دوستان است، بلكه هداياي تبليغاتي مناسب براي تجارت نيز مي باشد. اين هدايا عموما با قيمتي مناسب و كاربردي توليد مي شوند. قابليت چاپ لوگو بر روي اين هدايا يكي از ويژگي هاي بارز اين هدايا است كه براي افزايش تقاضاي مشتري توصيه مي شود لوگوي كلكسيوني خود را در گوشه اي از اثر هنري در اندازه مناسب قرار دهيد و كل آن را اشغال نكنيد. فضا. از هديه خود استفاده كنيد

رايج ترين هداياي تبليغاتي ارسال شده به مشتريان، سررسيد و تقويم سال نو است. در واقع، هيچ چيز بهتر از يك تقويم جذاب بصري سال نو براي مشتريان نيست. بهتر است از همان ابتدا شماره تلفن، نام و نام خانوادگي مشتريان و همچنين آدرس آنها را در CRM ثبت كنيد تا در اين موارد بدون نياز به تماس مجدد براي آنها هديه ارسال كنيد.
ارتباط با مشتريان

يكي از راه هاي تقويت روابط با مشتري، برقراري ارتباط با مشتريان است. هيچ زماني بهتر از پايان سال نيست كه سال نو را به آنها تبريك بگوييم و نظرات و خواسته هاي آنها را در مورد مجموعه خود جويا شويم. در طول مصاحبه حتما از يك خانواده براي خطاب به مشتري استفاده كنيد تا مكالمه شما از فضاي ناآشنا به فضاي آشنا منتقل شود و راحتتر بگذرد.

خيلي سريع به اصل مطلب برسيد و وقت مشتري را تلف نكنيد. در طول يك تماس تلفني، مي توانيد از مشتري بخواهيد كه پرسشنامه اي را كه براي او ايميل مي شود در مورد نحوه ارائه خدمات به او ارسال كند و به شما در بهبود خدماتتان كمك كند. همچنين ممكن است بخواهيد يك پيشنهاد يا تخفيف ويژه براي اين كار در نظر بگيريد. در نهايت، براي زماني كه در اختيار شما گذاشته شده بسيار سپاسگزار باشيد.
پيام تبريك بفرستيد

 

ارسال اس ام اس به اعضاي باشگاه مشتري يك نوع مهمان نوازي سريع، ارزان و مداوم است كه براي مشتريان بسيار ارزشمند و جذاب است. اين مجموعه محتواي شما را براي پيامك نشان مي دهد. اگر فضاي صميمانه اي در هويت برند شما وجود دارد بايد در متن پيامك نيز اين فضا ايجاد شود، اگر مي خواهيد فضاي رسمي داشته باشيد بايد از آن دوري كنيد. مطالب طنز منتشر كنيد از نام مشتري در ابتداي پيام با عناويني مانند محمد عزيز و ... و نام تجاري خود در انتهاي پيام استفاده كنيد. اين پيام ممكن است حاوي يك كد تخفيف براي بازخريد محصولات يا خدمات شما باشد كه در زير به آن خواهيم پرداخت.
كد تخفيف عيد نوروز

ارائه كد تخفيف يكي از راه‌هاي يادآوري به برند است كه اگر مشتري به دليل قيمت بالا از محصول يا خدمات ما استفاده نكند، اين روش تصميم او را براي خريد يا استفاده از خدمات پايدارتر مي‌كند. كد تخفيف شامل حروف و اعدادي است كه بهتر است براي كد تخفيف به مناسبت عيد نوروز از همين نام استفاده كنيد، مثلاً norooz99، نام برند را نيز مي توان در كد تخفيف مانند snappnorooz99 استفاده كرد. براي استفاده از كد تخفيف زمان تعيين كنيد و در صورت اعلام كد تخفيف به كاربر طي تماس تلفني، آن را پيامك كنيد.
كد تخفيف عيد نوروز

شبكه هاي اجتماعي به ويژه در ايام نوروز كه بسياري اوقات فراغت دارند، همواره مورد توجه ويژه كاربران بوده است. نوروز بهترين زمان براي ايجاد كمپين هاي شبكه هاي اجتماعي است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۱۵:۵۸ ] [ نازنين بيات ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب