دانش اس ام اس ماركتينگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 14
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 330
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

پيامك نظير به نظير چيست؟

اگر مي خواهيد چندين پيام مختلف را با استفاده از تلفن همراه خود به چندين شماره مختلف ارسال كنيد، چاره اي نداريد جز اينكه آنها را يكي يكي ارسال كنيد. البته موبايل ابزار مناسبي براي بازاريابي پيامكي نيست و پنل هاي ارسال پيامك بهترين ابزار براي بازاريابي پيامكي هستند، اما در بين سيستم هاي ارسال پيامك شما بايد متناسب با نياز كسب و كار خود يكي را انتخاب كنيد. به عنوان مثال، اگر كسب‌وكار شما نياز به ارسال پيامك با متن‌هاي كاملاً متفاوت به شماره‌هاي مختلف دارد، اين امر بايد به عنوان ماژولي كه ارسال را براي شما آسان‌تر مي‌كند امكان پذير باشد، در غير اين صورت ارسال پيامك‌هاي مختلف نيز مشكل است. به شماره هاي مختلف فقط با يك تلفن همراه! ماژول نظير به نظير همان ماژول است كه به سيستم پيامك كمك مي كند تا در زمان ارسال پيامك شما صرفه جويي كند.

 

سيستم پيامك چيست و چه كاربردي براي مشاغل دارد؟

سيستم پيام متني يك ابزار تعاملي است كه به ساده سازي فرآيند ارتباط براي ارتباط تجاري با مشتريان كمك مي كند و بسياري از پيام ها با برنامه ريزي قبلي به صورت خودكار ارسال مي شوند. ويژگي هايي مانند تبريك خودكار در روزهاي خاص مشتري به شما كمك مي كند تا تاريخ هاي مهم زندگي مشتريان را به خاطر بسپاريد و در نتيجه رابطه نزديك تري با آنها ايجاد كنيد. سرويس پيام كوتاه وب همچنين به وب سايت و برنامه شما متصل مي شود و پيام هاي متني مانند كدهاي فعال سازي و رهگيري را در مدت زمان بسيار كوتاهي براي مشتريان ارسال مي كند. به همه اين امكانات، بايد امكان جذب مشتريان جديد با ارسال پيامك انبوه را نيز اضافه كنيد تا به كاربردي بودن اين ابزار براي هر كسب و كاري پي ببريد.

 

چگونه كلمات كليدي بين پيام هاي متني  متفاوت هستند

يكي از قابليت هاي پنل اس ام اس كه براي سهولت ارسال چند پيامك به مشتريان طراحي شده است، ارسال كليدواژه و ارسال نظير به نظيرمي باشد. اين دو احتمال با وجود شباهت هاي فراوان، يك تفاوت اساسي دارند كه با توضيحي ساده به بررسي آن خواهيم پرداخت. هنگام ارسال پيامك با كلمه كليدي، امكان شخصي سازي پيامك با وجود ارسال گروهي وجود دارد. به اين ترتيب شما يك اس ام اس با نام خود دريافت خواهيد كرد، مگر اينكه اين پيامك به صورت جداگانه براي شما ارسال شود و با استفاده از فرمت يكسان با برخي تغييرات براي همه مخاطبين ارسال شود. بنابراين، هنگام ارسال كلمات كليدي، متن هاي ثابت (با چندين متغير در متن) با هم به شماره هاي مختلف ارسال مي شود، اما هنگام ارسال پيام متني متناظر، متن هاي كاملاً متفاوت به شماره هاي مختلف ارسال مي شود. اعداد مختلف تفاوت بين دو حمل راحت است. مدل ها. پيام هاي متني. .

 

نحوه ارسال پيامك مربوطه در سامانه پيامكي

دو روش براي ارسال پيام مربوطه وجود دارد كه كاربران مي توانند در سامانه پيامكي از آن استفاده كنند. ارسال دستي از طريق سيستم و روش دوم ارسال از طريق فايل اكسل است. در روش اول كه با امكانات خود سيستم انجام مي شود در قسمت ارسال باكس هايي مانند شماره تلفن گيرندگان و متن پيام ارسالي وجود دارد و با افزودن يك e مي توانيد تعداد ارسال را مشخص كنيد. -به اين جعبه ها ارسال كنيد.

در روش دوم كه بر روي فايل اكسل انجام مي شود، يك فايل اكسل براي سهولت در كار در سيستم قرار مي گيرد، مي توانيد اين فايل را دانلود كرده و با وارد كردن پيامك و شماره تماس، پيامك ها را با هم ارسال كنيد. پس از اتمام فايل اكسل، فايل مورد نظر را از گزينه Choose File در سيستم دانلود كرده و در عرض چند ثانيه ارسال كنيد.

 

نكاتي قبل از ارسال پيامك نظير به نظير

 

قوانين سيستم را در 1_ (i) بخوانيد.

 

2- در صورت تمايل به ارسال پيامك به تمامي شماره ها حتي خطوط سياه، مي توانيد اين پيامك هاي كوتاه غير تبليغاتي را از طريق تيكت پشتيباني با خط تلفن همگاني تماس بگيريد.

 

3- استفاده از ايموجي منجر به ارسال پيامك ناقص مي شود و مسئوليت نتايج بر عهده كاربر مي باشد.

 

4- پس از ارسال پيامك به قسمت گزارش ارسال در سامانه رفته و بررسي كنيد كه آيا پيام شما تاييد شده است يا خير.

 

5_ از كپي و چسباندن متون خودداري كنيد و حتما پيام را در كادر مربوطه بنويسيد.

 

6- در برگه اول شماره تلفن همراه و در برگه دوم پيامك را حتما وارد كنيد.

 

7- خط اول در فايل اكسل قابل خواندن نيست پس اطلاعات اصلي خود را از خط دوم شروع كنيد.

 

8- اگر مي خواهيد به چند شماره پيامك ارسال كنيد، شماره هاي ستون اول را با ";

 

شركت ها بايد پيامك مربوطه را ارسال كنند

 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۹:۳۳ ] [ نازنين بيات ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب