دانش اس ام اس ماركتينگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 8
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 324
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

بعضي ها فكر مي كنند كسب و كار اينترنتي يعني يك شبه رفتن به جاده صد ساله! با ديدن افراد موفق در شركت هاي اينترنتي مي گويند كدام شغل بهتر از اين است؟! بشين تو خونه و پول پارو بزن! اما اين تمام ماجرا نيست، اين شغل نيز مانند همه شركت هاي ديگر در كنار مزاياي فراواني كه دارد، سختي هاي خاص خود را دارد، اختصاص صفر تا صد شغل به يك نفر از بازاريابي گرفته تا موضوعات تخصصي و فني و پشتيباني شغلي. آسان نيست. كسب درآمد در خانه علاوه بر محدوديت هاي كوچك، مزاياي زيادي براي صاحبان مشاغل دارد و اين يعني گرايش به سمت آن روز به روز در حال افزايش است. امروز به بررسي اين مزايا مي پردازيم و شما را با يك روش درآمدزايي آنلاين آشنا مي كنيم كه در سال هاي اخير به عنوان سودآورترين روش شناخته شده است. با ما همراه باشيد.

 

مزاياي كسب درآمد اينترنتي بدون سرمايه
كارفرما (مدير) وجود ندارد
در كسب و كار اينترنتي شما كاملا مستقل از هر شخص يا سازماني هستيد و برنامه ريزي و اجراي تمامي امور در دست شماست. از طرفي پايان خوب يا بد داستان به تنهايي به شما برمي گردد. البته با گسترش كسب و كار خود مي توانيد افرادي را براي كار استخدام كنيد اما در ابتدا محدوديت ها و محدوديت هاي غير ضروري برطرف مي شود.

مشتريان محدود به مكان شما نيستند
در هر كجاي ايران كه باشيد، مشتريان شما مي توانند محصول يا خدمات شما را خريداري كنند. شايد مهم ترين دليل موفقيت كسب و كارهاي آنلاين محدود نبودن به يك مكان باشد، به اين معني كه مشتريان شما مي توانند در خارج از كشور نيز به شما دسترسي پيدا كنند. اين به شما اين آزادي را مي دهد كه بدون نگراني در مورد جغرافيا، مكان خود را تغيير دهيد.

شما همچنين در روياهاي خود پول در مي آوريد
وقتي كار شما آنلاين است، 24 ساعت شبانه روز كار مي كند. اين بدان معناست كه شما وابسته به افزايش شكاف هاي موجود در فروشگاه خود براي فروش نيستيد و مشتري شما مي تواند حتي در طول شب هنگام خواب از شما خريد كند.

شما با يك سرمايه گذاري كوچك شروع مي كنيد
برخلاف شركت‌هاي سنتي كه به فضا و فضاي نسبتاً زيادي نياز دارند، شركت‌هاي آنلاين به سرمايه اوليه زيادي نياز ندارند و اغلب هزينه راه‌اندازي وب‌سايت يا سيستم لازم را دارند كه بسيار ناچيز است.

با فرآيندهاي خودكار در زمان صرفه جويي كنيد

تجارت آنلاين علاوه بر حذف زمان سفر به محل كار كه به خودي خود زمان زيادي را در شبانه روز مي گيرد، بسياري از روابط تجاري تكراري و روزانه را از بين مي برد. مسائلي مانند حسابداري، دستور پرداخت، بررسي آمار و گزارشات. اين باعث صرفه جويي در زمان و انرژي مي شود و از اين انرژي براي سرمايه گذاري در درآمد بيشتر استفاده مي شود.

هزينه تبليغات بسيار كمتر است
تنها جايي كه يك كسب‌وكار آنلاين مي‌خواهد خوب به نظر برسد و مشتري جذب كند، آنلاين است. ورود به صفحات اول موتورهاي جستجو با كلمات كليدي مناسب تمام چيزي است كه يك كسب و كار اينترنتي به آن نياز دارد. با هزينه اي بسيار كمتر از تبليغات يك محصول فيزيكي يا يك فروشگاه چشم به چشم، مي توانيد به آن سمت برويد و موفق شويد. بهينه سازي وب سايت يا سئو رمز موفقيت شما در كسب و كار آنلاين است.

شما تصميم مي گيريد كه چقدر طول مي كشد تا اين كار را انجام دهيد
مي توانيد زمان را طوري مديريت كنيد كه اين دومين شغل شما باشد و به صورت پاره وقت كار كنيد. همچنين مي توانيد آن را به عنوان يك شغل تمام وقت ببينيد و تمام وقت و انرژي خود را صرف آن كنيد. اين آزادي عمل در تجارت آنلاين براي همه جذاب است.

انواع كسب و كار اينترنتي
خريد و فروش دامنه
اين شغل كه نياز به مقداري زمان و سرمايه دارد مي تواند درآمد خوبي داشته باشد. در اين شغل دامنه هاي خوب با هزينه كمتري خريداري و با هزينه بالاتر فروخته مي شود.

طراحي سايت، قالب، افزونه
علاوه بر طراحي قالب ها و افزونه ها كه كار تخصصي برنامه نويسان است، افراد عادي بدون مهارت برنامه نويسي نيز مي توانند با استفاده از سيستم هاي مديريت محتوا وبسايت محتوايي طراحي كنند و درآمد خوبي داشته باشند.

يك فروشگاه آنلاين ايجاد كنيد
فروشگاه آنلاين شما مي تواند يك صفحه اينستاگرام باشد كه در آن محصولات خود را به عنوان نقاشي يا كاردستي به فروش مي رسانيد. علاوه بر محصولات فيزيكي، مي توانيد آموزش ها يا آموزش هاي تخصصي خود را بفروشيد.

سايت خريد و فروش
اين كسب و كار مستقل كه يك كسب و كار رايگان و خانگي محسوب مي شود به اين صورت انجام مي شود كه شما يك سايت را خريداري كرده و با تغييرات مناسب آن را با قيمت بالاتري به فروش مي رسانيد و آن را تجهيز مي كنيد.

همكاري در فروش محصولات فروشگاهي
با ايجاد صفحه اينستاگرام يا طراحي سايت مي توانيد از فروشگاه هاي معروف درخواست همكاري در فروش كنيد و محصولات آنها را با تخفيف خريداري كنيد و با قيمت بالاتري به فروش برسانيد. اين روش مرسوم اگر با تبليغات و زمان كافي انجام شود، درآمد بسيار خوبي براي شما به ارمغان مي آورد

آموزش مجازي و وبينار
اگر در يك زمينه تخصص داريد و مهارت آموزش آن را داريد، پردرآمدترين شغل براي شما تدريس مجازي است. مي توانيد از يك صفحه اينستاگرام شروع كنيد و سپس به يك صفحه شخصي براي خود و يك وبينار فكر كنيد.

محتوا نويسي و وبلاگ نويسي
اگر قلم داريد و فكر مي كنيد مي توانيد براي شركت ها و وبسايت ها مطالب تخصصي بنويسيد، اين كار بي دردسر را به شما تقديم مي كنيم. فقط درخواست خود را براي تاييد ارسال كنيد

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۴۶:۳۲ ] [ نازنين بيات ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب