دانش اس ام اس ماركتينگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 10
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 326
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در اين وبلاگ مي خواهيم در مورد ارسال با الگو يا ماكت صحبت كنيم و دلايل استفاده از آن را توضيح دهيم. بياييد در مورد نحوه فعال سازي آن در پنل پيامك صحبت كنيم و شركت هايي را نام ببريم كه مي توانند از اين روش براي ارتباط بهتر با مشتريان خود استفاده كنند. به ما بپيوند.

 

در پنل ارسال پيامك، متن تمامي پيامك‌ها پس از ارسال از پنل، قبل از دريافت توسط گيرندگان، توسط كادر كنترل تاييد و تاييد مي‌شود تا از انتشار محتواي مجرمانه جلوگيري شود. به همين دليل زمان ارسال پيامك هاي ارسالي به اين روش بين 30 ثانيه تا 1 دقيقه است، در حالي كه اين زمان براي ارسال پيامك هاي تكراري و مهم مانند كد فعال سازي يا بازيابي رمز عبور طولاني است كه بايد در عرض چند دقيقه ارسال شود. ثانيه براي رفع نياز وب سايت ها و برنامه هايي كه نياز به پيامك فوق سريع بدون رديابي تاييد دارند، پنل پيامك در نظر دارد نمونه اي را ارسال كند كه در اين مقاله به آن خواهيم پرداخت.

 

 

چگونه يك اس ام اس با دليل ارسال كنيم؟

 

روش ارسال پيامك با الگو يا الگو كه از طريق وب سرويس پيامك صورت مي گيرد به اين صورت است كه متن پيامك مورد نظر را با متغيرها مشخص كنيد تا براي مخاطبان شما ارسال و از طريق پنل ارسال شود. پس از تاييد قانوني و عمومي متن، سامانه پيامك نمونه كدي را براي شما ارسال كرده و در سامانه ذخيره مي كند. اتفاقي كه مي افتد اين است كه از اين الگو براي ارسال پيام متني خود استفاده مي كنيد و بدون تأييد تأييد به دست گيرنده مي رسد. با ارسال از طريق الگو، پيامك شما در كمتر از چند ثانيه به دست گيرنده مي رسد و در صف تاييد ناظر ظاهر نمي شود. براي اين كار ابتدا وارد حساب كاربري خود در پنل شويد و درخواست الگو خود را از طريق منوي سمت راست «ارسال از طريق الگو» ذخيره كنيد و منتظر بمانيد تا تاييد شود. به مثال زير توجه كنيد:

 

سلام دوست عزيز من

به وب فيلم خوش آمديد

كد فعال سازي شما: 98599

 

در اين پيامك كه كد فعال سازي اشتراك فيلم نت براي مشتريان پيامكي ارسال مي شود بايد براي هر مخاطب يك كد فعال سازي جداگانه ارسال شود اما بقيه متن به جز كد فعال سازي يكسان است. براي انجام اين كار، الگو زير ذخيره شده و در پنل منتشر مي شود:

 

سلام دوست عزيز من

به وب فيلم خوش آمديد

كد فعال سازي شما:% كد%

 

اگر وب سايت شما نياز به ارسال الگو پيامك دارد و صلاحيت دريافت خط خدمات را نداريد با شماره 02154968000 تماس بگيريد.

چه كسي از ارسال پيامك با دليل سود مي برد؟

 

حتما شما هم تجربه خريد آنلاين از يك وبسايت را داشته ايد، براي خريد از وبسايت ها بايد شماره تماس را وارد كرده و ثبت نام كنيد. در اين صورت پيامكي مبني بر تاييد شماره همراه ارسال مي شود و با وارد كردن كد در پيامك ثبت نام انجام مي شود. اين امر در مورد خريد اشتراك وب سايت و برنامه، تأييد خريد و سفارش و غيره نيز صدق مي كند. در صورت فراموشي رمز عبور، پيامكي نيز براي تاييد هويت شما به موبايل شما ارسال مي شود. اينها همه نمونه هايي از پيامك هستند كه بايد در كسري از ثانيه به دست گيرنده برسند و محتوا محدود به چند كاراكتر است.

ماژول هاي سازگار با مدل هاي انتقال

 

در سامانه پيامك رايگان برخي از سيستم هاي مديريت محتوا، افزونه هايي با قابليت ارسال پيامك سريع همراه با الگو ايجاد كرده ايم تا از هزينه هاي اضافي برنامه ريزي مجدد جلوگيري شود و هركسي بتواند از ارسال سريع پيامك همراه با نمونه استفاده كند.

 

    افزونه كد كوتاه SMS با عملكرد الگو

    افزونه پيام كوتاه ووكامرس با قابليت ارسال الگو

    پيامك فرم جاذبه با الگو

    افزونه Whmcs براي پيام هاي كوتاه براي كد تأييد مدل

    پلاگين پيام كوتاه كارت باز با عملكرد الگو

    افزونه پيام كوتاه پرستاشاپ براي كد فعال سازي

 

نكات قابل توجه در متن نمونه

 

    متون با محتواي تبليغاتي براي ارسال تاييد نمي شوند

    درج لينك در متن پيامك مجاز نمي باشد و الگو درخواستي رد مي شود.

    مدلي كه در آن هيچ متغيري وجود نداشته باشد قابل قبول نيست

    مدلي كه در آن متن وجود نداشته باشد و تنها يك متغير در آن وجود داشته باشد قابل قبول نيست

    الگوي ايجاد شده فقط براي همان كاربر قابل استفاده است

    الگوها بايد به عنوان يك متغير و در٪ ذخيره شوند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۱۸:۵۸ ] [ نازنين بيات ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب