دانش اس ام اس ماركتينگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 5
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 321
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

با توجه به اين كه ۹۷% پيامك هاي تبليغاتي ارسال شده به مخاطبان، باز شده و در كمتر از ۵ ثانيه خوانده ميشود، ارسال اس ام اس يكي از تاثيرگذارترين روش هاي تبليغات است.

طراحي تاثير گذار تبليغات پيامكي، مهم ترين عنصري است كه باعث ميشود خواننده متن، تصميم بگيرد كه مشتري شما باشد يا خير… اصطلاحا به اين تكنيك كپي رايتينگ گفته ميشود.

براي طراحي يك متن تاثيرگذار، بايد به چند نكته مهم و در عين حال ساده توجه كرد كه در اين مقاله به آنها ميپردازيم.

نگران نباشيد، اين روش ها همان قدر كه تاثير گذار هستند ساده هم هستند و ميتوانيد به راحتي از آنها استفاده كنيد.

متن پيامك را مختصر و كوتاه بنويسيد

سعي كنيد لوب مطلب را در چند جمله كوتاه و هدفمند به مخاطب منتقل كنيد.از حاشيه رفتن در متن ها خود داري كنيد چون شما در ارسال پيامك، محدود تر از ايميل و ديگر روش هاي تبليغاتي هستيد.

در ابتداي متن پيامك ميتوانيد از نام برند استفاده كنيد، سپس توضيحات را مختصر و مفيد بنويسيد و در آخر متن شماره تماس يا لينك وبسايت را درج كنيد.

به مشتري اطمينان بدهيد كه ميتواند دريافت پيامك را لغو كند

در هياهوي پيامك ها و تبليغات اسپم كه اين روز ها ارسال ميشود، جلب اعتماد مخاطبان تاثير بسزايي روي نام برند شما دارد. اين امكان را به كاربر بدهيد كه هر زمان كه بخواهد ميتواند دريافت پيامك تبليغاتي را لغو كند.

براي مثال ميتوانيد يك كيورد را مشخص كنيد كه مخاطب با ارسال آن بتواند دريافت ها را لغو كنيد. در پنل اس ام اس اين امكان را داريد كه شماره هاي مخاطبان را در ليست سياه ارسال قرار دهيد تا ديگر پيامك تبليغات براي آنها ارسال نشود.

از يك CTA يا دكمه فراخواني شفاف و دقيق استفاده كنيد

اطمينان حاصل كنيد كه درخواستي كه از مخاطب داريد، كانلا واضح و شفاف است. دكمه فراخوان يا همان CTA به قسمتي از متن گفته ميشود كه از كاربر دعوت به انجام يك اكشن را ميكنيد.

براي مثال اگر ميخواهيد، مخاطب بعد از خواندن متن تبليغاتي پيامك روي لينك درج شده كليك كند، بهتر است از كلمه “كليك كنيد” استفاده كنيد تا مخاطب را از سردرگمي در بياوريد و نتيجه مطلوب را از تبليغ خود دريافت كنيد.

مطمئا شويد كه لينك دهي را به صفحاتي انجام دهيد كه كاربر پسند باشند

بعد از اينكه متن تبليغاتي پيامك توسط كاربر خوانده شد، و كاربر تصميم به كليك كردن روي لينك درج شده گرفت، مساله مهم بعدي كيفيت صفحه فرود يا لندينگ پيجي است كه به آن هدايت ميشود.

صفحه هاي فرود را با دقت بسيار بالا بررسي كنيد، اين صفحات بايد كاملا كاربرپسند باشند تا از خروج كاربران تا حد ممكن جلوگيري شود.

تجربه كاربري يكي از مهم ترين مسايلي است كه بايد در طراحي صفحات وبسايت، مخصوصا صفحاتي كه به عنوان لندينگ پيج انتخاب ميشوند، در نظر گرفته شود.

فوريت را در متن اس ام اس به كاربر منتقل كنيد

ممكن است يك پيامك تبليغاتي را براي جامعه هدف خاصي بفرستيد، اما به فوريت آن اشاره نكنيد، در اين صورت طبق آمار تعداد زيادي از افراد، اين كار را به بعد موكول ميكنند و احتمالا مشتريان بالقوه زيادي را ازدست ميدهيد.

متن پيامكي كه ميخواهيد ارسال كنيد، براي كاربر شخصي سازي كنيد

يكي از قابليت هاي پنل اس ام اس اين است كه به شما اين امكان را ميدهد تا كاملا هدفمند تبليغ كنيد.

از نام مشتريان در ارسال اس ام اس هاي تبريك، تسليت، اخطاريه و يادآوري ها استفاده كنيد تا مشتري به اهميتي كه به آنها داده ايد با خبر شود.

فقط كافي است در پنل پيامكي خود يك دفترچه ايجاد كنيد و ليست مشتريان را به آن اضافه كنيد، تا بتوانيد پيامك هاي خود را كاملا شخصي سازي شده ارسال كنيد.

قبل از اقدام به خريد يك سامانه پيامكي، ابتدا بررسي كنيد كه امكانات پنل كامل بوده و تيم پشتيباني نيز هميشه پاسخگوي سوالات شما باشند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۴۷:۳۳ ] [ نازنين بيات ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب